تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

برندسازی مشترک چیست ؟

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ب.ظ

برندسازی مشترک Co-Branding ( برندسازی مشارکتی | برند گذاری مشترک )

برندسازی مشترک استفاده از دو یا چند برند برای نام‌گذاری ( انتخاب نام تجاری ) یک محصول جدید است. این برندها در رسیدن به اهداف خود به هم کمک می‌نماید. در این کار هماهنگ‌سازی کلی بین دو برند و محصول جدید باید مدنظر قرار گیرد. علم رسیدن به یک برند مشترک ، همان علم ایجاد اتحاد و همکاری است. برندسازی مشترک بین City Bank و  MTV در جهت تولید یک کارت اعتباری با یک برند مشترک نمونه‌ای از این کار است. این کارت برای مشتریانی که بتوانند از مزایای خاص آن به نام MTVCitibank clubb استفاده کنند سودمند خواهد بود.

برندسازی مشترک برندسازی مشارکتی co-branding

از برندسازی مشترک به  اتحاد برای کار مشترک و یا ایجاد هم‌افزایی بازاریابی نیز یادشده است.

 ادامه مطلب : 

برندسازی مشترک Co-Branding ( برندسازی مشارکتی | برند گذاری مشترک )

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی