تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

وب سایت اصلی :
http://iranmct.com

09126465584

آخرین مطالب

نوشتن طرح کسب و کار تجاری

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ق.ظ

نوشتن طرح کسب و کار تجاری ( بیزینس پلن ، طرح توجیهی  Business Plan )

نوشتن طرح کسب و کار تجاری ( بیزینس پلن ، طرح توجیهی Business Plan ) موفق یکی از نیازهای یک کارآفرین است . اما سوالی که بسیار از ما پرسیده می‌شود که بعد از نوشتن طرح کسب و کار تجاری ، این سند چند صفحه است ؟ سه صفحه یا سی صفحه  ؟ باید گفت که چیزی که مهم خواهد بود که نوشتن طرح کسب و کار تجاری باید به اندازه ادامه پیدا نماید که موجب رضایت فرد خواننده از طرحی است که در حال دفاع و توجیه آن هستید . این طرح کسب و کار تجاری باید دارای ۵ معیار باشد . در هنگام نوشتن طرح کسب و کار تجاری خود باید به ایده ، محصول ، بازار ؛ تیم و پول توجه نمود.

نوشتن طرح کسب و کار تجاری - 5 نکته طلایی در یک بیزینس پلن موفق نوشتن طرح کسب و کار تجاری ( بیزینس پلن ، طرح توجیهی  Business Plan )

نکات طلایی برای نوشتن طرح کسب و کار تجاری

  • ایده کسب و کار ( ایده تجاری )

البته خلق ایده تجاری ، سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. این ایده تجاری باید با جزئیات مشخصی همراه باشد. نوآوری در کسب و کار بسیار مهم است. مثلا نمی‌شود گفت : “من می‌خواهم یک کسب‌وکار تو اینترنت” راه بی اندازم. باید ایده به صورت معنی‌داری بتواند جزئیات کار را مشخص نماید . مثلا : من می‌خواهم یک و ب سایت راه‌اندازی کنم که موسیقی گروه و افراد مستقل را جمع‌آوری و دسته‌بندی نماید و به بازار معرفی تا برای آنان سرمایه‌گذار جذب نمایم “

نکته : اگر در این مرحله از نوشتن طرح کسب و کار تجاری  گیر نموده‌اید ، از خود این سوال را بپرسید : چرا این کسب‌وکار مهم است ؟ بعد با دوستان خود در این مورد صحبت نمایید تا زمانی بتوانید عناصر کلیدی ، مزایا و ویژگی‌های اساسی کسب‌وکار خود را تشریح نمایید.

ادامه مطلب

۹۷/۰۷/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی