تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

وب سایت اصلی :
http://iranmct.com

09126465584

آخرین مطالب

برند لاکشری Luxury Brand

برند لاکشری ( تلفظ اشتباه : لاکچری ) یکی از آن مفاهیم مدیریت برند است که دامنه‌های فراگیر در 5 دهه گذشته داشته است که توجه مدیران ارشد، مشاوران و دانشگاهیان را به خود جلب کرده است. اگر به لیست برندهای لاکشری بین‌المللی را بررسی نمایید ، سوال مهمی که به وجود می‌آید ، این است : چگونه می‌توانند برندهای لاکشری موفقی را به وجود آورد ؟

چگونه این برندهای لاکشری معتبر خود را در طول زمان و فضا توسط مشتریانشان ، توسعه داده‌اند ؟ کدام عوامل کلیدی موفقیت به یک برند خاص اجازه داده است تا رهبری و سیطره بر بازار و صنعت خود را در دست گیرد ؟

Luxury brand برندلاکشری برند لوکس برند لاکچری

اگرچه به سوالات متعددی در حوزه برندسازی لاکشری در طول زمان به طور مرتب و مجزا در کتب و مقالات علمی پاسخ داده شده است اما همچنان، سازمان‌ها به دنبال مدیر برندی در سراسر جهان هستند که در رزومه کاری خود، کار روی برندی موفق و شناخته را دارند. اگر دقت نمایید ، تعداد برندهای لاکشری که توانسته‌اند از طریق روانشناسی مصرف کننده ، مصرف‌کننده خود را در دست خود بگیرند و آنان را حفظ نمایند، بسیار محدود و در چندین دهه قبل به وجود آمده‌اند.

با وجود حجم عظیمی از برندها ، ظهور یک برند لاکشری جدید و موفق ، کاری بسیار سخت است. ایجاد جایگاهی منحصربه‌فرد با تمرکز بر بازاریابی گوشه‌ای (  بازاریابی نیش ) در بازاری بسیار بزرگ، برند لاکشری را با مشکلات بزرگ‌تر و هزینه‌های سرسام‌آورتری روبرو می‌نماید. برند لاکشری در این حالت باید تمام‌قد هم با رقبای دور و نزدیک خود به مقابل کنونی بپردازد و هم بتواند خلاقیت و نوآوری را برای آینده در خود داشته باشد.

با افزایش رقابت و روند تغییرات کالا، شرکت‌ها از همیشه بیشتر به دنبال ایجاد برندهای قوی، به ویژه برندهای لوکس هستند زیرا که می‌توانند منبع درآمدی خویش را افزایش دهند. برند لوکس از طریق برندینگ به دنبال افزایش ارزش کلی برند و تقویت پایه مشتریان وفادار خویش هستند. با این حال، ساخت برندهای لوکس بسیار چالش‌برانگیز است.

با توجه به این چالش‌های ذاتی، شرکت‌ها چگونه می‌توانند برندهای لاکشری خود را در کلاس جهانی تولید و عرضه نمایند ؟ اینکه بتوان به‌طور هم‌زمان مشتریان کلیدی را جذب و تمایز خود را حفظ نمایند ، بسیار مهم است.

در این مقاله سعی خواهیم نمود تا چهارچوب عملی به مدیران اجرایی و مدیران برندها به‌منظور تقویت برند لاکشری خویش بر اساس گام‌های استراتژیک کلیدی و اساسی مشخصی بردارند. این گام‌ها شامل 5 گام اساسی است که می‌تواند موجب تسهیل فرایند رسیدن به یک برند لاکشری گردد.

ادامه :  برند لاکشری Luxury Brand ( برند لاکچری )

۹۷/۱۰/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران

Luxury Brand

برند

برند لاکشری

برند لاکچری

لاکشری

لاکچری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی