تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

وب سایت اصلی :
http://iranmct.com

09126465584

آخرین مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

افزایش فروش آنلاین

افزایش فروش آنلاین یکی از دغدغه‌های این روزهای بسیاری از تولیدکنندگان خدمات و کالا است و مدیریت فروش به دنبال تمام راهکارهای موجود برا افزایش فروش است . در تمام جلسه مشاوره مدیریت، این مسئله به دو گونه مطرح می‌گردد :

  1. آیا فروش آنلاین یا فروشگاه آنلاین ، موجب افزایش فروش ما خواهد شد ؟
  2. چه اقداماتی انجام دهیم که موجب افزایش فروش آنلاین شود ؟
  • دسته اول ، کارفرمایانی هستند که هنوز فروشگاه آنلاین / فروش آنلاین ندارند ، اما با شک و تردید به فروش آنلاین نگاه می‌کنند و می‌خواهند بدانند که اگر بر فروش آنلاین سرمایه‌گذاری نمایند ، این سرمایه‌گذاری ، درآمدزا خواهد بود .
  • دسته دوم ، کارفرمایانی هستند که فروشگاه آنلاین / فروش آنلاین راه‌اندازی نموده‌اند ، اما هنوز چیزی نفروخته‌اند و یا میزان فروش آنلاین آنان بسیار ناچیز است ، در نتیجه علاقه‌مندند که در خصوص راهکارهای افزایش فروش آنلاین و رونق بخشیدن به فروشگاه آنلاین خود ، اطلاعات کاربردی دریافت نمایند.

راهکار افزایش فروش آنلاین increase online selling

 

دنیای امروز ، دنیای مبتنی بر اینترنت است، فروش آنلاین به همان اندازه حیاتی است که فروش در بازار واقعی ضرورت دارد. در بسیاری از موارد، در واقع کسب‌وکار ، درآمدی بیشتری از فروش آنلاین کالا در یک وب‌سایت کسب می‌نماید تا از مشتریان حضوری خویش فروشگاه. حجم خرید و فروش آنلاین ایران هنوز خیلی ناچیز است اما اگر شرایط بهبود یابد ، به راحتی در طی ۲ تا ۳ سال می‌تواند در سطح بازارهای غربی باشد. برای مثال نتایج تحقیقات big Commerce نشان می‌دهد در آمریکا تقریبا یک‌سوم افراد هر هفته ، خریدار آنلاین انجام می‌دهند. این مقدار ، عدد بسیار بزرگی است که در اصل ، فروشگاه‌های خیابانی در حال از دست دادن آن هستند .


ادامه مطلب :   افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت اول )

IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر