تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

وب سایت اصلی :
http://iranmct.com

09126465584

آخرین مطالب

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد فروش

ارزیابی عملکرد فروش ، تنها و تنها با تعیین ” شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد فروش ” صورت می‌پذیرد که یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت عالی سازمان است. حال آنکه تعیین شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد فروشنده از وظایف مدیریت فروش است .

یک شاخص ارزیابی عملکرد فروش ، یک معیار یا خط کش برای ارزیابی عملکرد تیم فروش و مدیریت آن است که مدیرعامل سازمان باید برای تعیین اثربخشی فروش و فعالیت‌های صورت پذیرفته پیرامون آن است. معیارهای ارزیابی عملکرد روشی برای بهینه‌سازی عملکرد فروش ، قیف فروش و طول چرخه فروش است.

KPIs Sales شاخص ارزیابی عملکرد فروش

مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی عملکرد فروش

 

  • رشد فروش : آیا فروش شما دارای رشدی ثابت ؟

رشد فروش مثبت در طی یک دوره زمانی خاص نشان می‌دهد که شما اهداف فروش خود برای دستیابی به یک رشد پایدار در کسب و کارتان پیگیری می‌نمایید.


ادامه

IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۲۰ تیر ۹۸ ، ۱۹:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بازاریابی ویدیویی ( ویدیو مارکتینگ )  چیست ؟

بازاریابی ویدیویی یکی از انواع بازاریابی است که با دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی آنلاین ) نقطه مشترکی دارد و به عنوان ابزار وب برندینگ نیز است. اگر یک عکس بتواند هزاران برند ، یک ویدیو چقدر حرف دارد؟

این همان پایه و اساس بازاریابی ویدیویی Video Marketing است. بیان پیام برند از طریق ویدیو انجام خواهد شد. ویدیو مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی روبه‌جلو است که ویدیوی جذاب را در کمپین‌های بازاریابی خود ادغام می‌کند. بازاریابی ویدئویی می‌تواند برای همه چیز از جمله ایجاد ارتباط با مشتری، ارتقاء نام تجاری، معرفی خدمات یا محصولات مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، بازاریابی ویدئویی می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای ارائه توضیحات آموزشی، تشویق مشتریان، پخش زنده و ارائه محتوای سرگرم کننده ویروسی ( بازاریابی ویروسی ) باشد.

Video Marketing بازاریابی ویدیویی ویدیو مارکتینگ

بازاریابی ویدیویی چگونه کار می‌کند ؟

اگر به ویدیو مارکتینگ به صورت سطحی نگاه کنیم ، خوب خیلی ساده است ، یک ویدیو ساخته شده و شرکت شما را معرفی می‌کند و باعث افزایش فروش ، افزایش آگاهی از محصولات و خدمات و با نزدیکی با مشتریان می‌شود ، اما در عمل یک کم پیچیده‌تر از این است.مثل سایر اقدامات بازاریابی ، بازاریابی ویدیویی باید بر پایه داده و اطلاعات باشد ، پس با بتوانید میزان بالایی از معیارها و نشانه‌های را در فضای وب رصد و ارزیابی نمایید .


ادامه 

IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال یکی از انواع بازاریابی است که در این مطلب به تشریح استراتژی‌های آن خواهیم پرداخت اما پیش از آن بهتر است که ببینیم ، دیجیتال مارکتینگ چیست.

Digital Marketing بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ عبارت است از بازاریابی بر بستر اینترنت و وسایل الکترونیکی ( بازاریابی تحت وب ) . بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش‌های بازاریابی است که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می‌کنند. شرکت‌ها با استفاده از ابزار و رسانه‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر وب‌سایت‌ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده خویش استفاده می‌نمایند.

بهترین بازاریابان دیجیتال تصویری واضح از اهداف کلیدی و نحوه انجام هر کمپین بازاریابی دیجیتال دارند. بازاریابان بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود از طریق رسانه‌های رایگان و رسانه‌های غیر رایگان کمپین بزرگ‌تری را برگزار می‌نمایند.

دیجیتال مارکتینگ دارای 7 بعد اصلی است.

  • وب‌سایت
  • بازاریابی از طریق موتور جستجو ( Search Engine Marketing : SEM)
  • بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا ( بازاریابی درون‌گرا )
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی موبایلی
  • بازاریابی بنری

نکاتی پیرامون دیجیتال مارکتینگ

همان‌طور که در نمودار فوق می‌بینید ، هر یک از عناصر یا اجزای بازاریابی دیجیتال ، خود یک سرفصل است که می‌توان در مورد آن‌ها ، ساعت‌ها می‌توان صحبت نمود. با این حال ، سعی خواهم نمود که آن‌ها را به صورت خلاصه در استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ مورد بررسی قرار مدهیم. در این حالت احتمال موفقیت بازاریابی آنلاین / بازاریابی تحت وب شما افزایش میابد.

1. دامین خود را ثبت نمایید

یک دامین بخرید که نامش به کسب‌وکار شما ارتباط داشته باشد و برند خود را بسازید

2. هاست خوب بخرید

سعی کنید از هاست اشتراکی استفاده نکنید و هاست اختصاصی خود را بخرید.

3. حرفه‌ای عمل کنید

در خصوص ساختار وب سایت خود فکر کنید و با یک مشاور برندینگ صحبت نمایید ، هرگز مهندسی وب سایت خود را به یک شرکت طراحی وب ندهید. باید خودتان “حس وب سایت” خود را خودتان طراحی نمایید. وب سایت‌های بدون حس ، بدون مشتری خواهند بود.

4. وب سایت را سریع نمایید

سعی نمایید که سرعت وب سایت خود را تا جای ممکن افزایش داد و از استفاده از تصاویر غیرضروری بپرهیزید.

Digital Marketing دیجیتال مارکتینگ


نکات مرتبط با بازاریابی موتور جستجو SEM در دیجیتال مارکتینگ


5. روی SEO سایت خود زمان بگذارید

سئو یک فرایند یکباره نیست و باید به صورت مداوم روی آن زمان بگذارید . اگر دقیقا نمی‌دانید که باید در خصوص سئوی سایت خود چه کار انجام دهید ، حتما از یک متخصص کمک بگیرید. دقت نمایید ، کسی که ادعا سئو کردن سایت شما را دارد ، اصلا از استراتژی سئو مطلع نیست. او باید بتواند برنامه استراتژی سئو را برای یک سال به صورت مکتوب به شما بدهد.


دیجیتال مارکتینگ


IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۰۸ تیر ۹۸ ، ۲۲:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر