تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

وب سایت اصلی :
http://iranmct.com

09126465584

آخرین مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

مشاور مدیریت


مشاور مدیریت فردی حرفه‌ای است که قادر است به عمق مشکلات سازمان وارد شده و با راه‌کار و ایده‌هایی برای حل این مشکلات بیرون می‌آید. مشاور مدیریت باید برای پیدا کردن راه حل مشکلات سازمان باید به صورت عینی و سریع بتواند فکر نموده و به صورت مختصر و متقاعدکننده‌ای ، راه‌حل را ارائه نماید.


مشاور مدیریت Management Consulting Iranmct مهارت مشاور مدیریتمهارت‌های تخصصی و معتبر یک مشاور بین‌المللی یا ناشی از تجربه‌ای بیش از 10 سال کار است و یا  مدرک معتبر انجمن مشاوران مدیریت آمریکا IMC است. دوره‌های آموزشی تخصصی این انجمن ، پایه و اساس دانش، مهارت ها و رفتارهای مورد نیاز یک مشاور مدیریت است. تبدیل شدن به یک مشاور مدیریت موفق مانند شرکت در فرمول وان است که نیاز به رقابت هوشمندانه و مهارت بالا است که پایه اخلاق و رفتار حرفه‌ای است. فردی که دانشجوی مدیریت است و یا تازه فارغ‌التحصیل شده است و زیر 10 سال سابقه اجرایی دارد ، نمی‌تواند یک مشاور مدیریت باتجربه و خبره محسوب شود و می‌تواند یک دستیار مشاور خوب باشد.
 در ادامه به بیان پنج مهارت حیاتی مشاور مدیریت برای ایجاد تغییرات مثبت و تاثیرگذار در سازمان مشتری خواهیم پرداخت.


پنج مهارت حیاتی مشاور مدیریت


مشاور مدیریت باید در طول زمان کسب تجربه نماید


تنها مهارتی مشاور مدیریت که فقط در طول زمان کسب می‌شود ، تجربه است. تجربه بیشتر می‌تواند یک مشاور را به اسلحه‌ای‌ قوی‌تر در مقابل مشکلات و موقعیت‌های ناشناخته پیش روی مجهز نماید.  با تجربه بالا ، عکس‌العمل‌ها و تصمیمات هوشمندانه‌تر شده و مشاور در برخورد با شرایط پیچیده‌تر و فوری ، راحت‌تر برخورد خواهد نمود. یک مشاور مدیریت حرفه‌ای در طی صحبت‌های خود به تعداد زیادی موارد مشابه از کسب‌وکارهای متفاوت ناشی از تجربیات خود اشاره خواهد نمود.

ادامه مطلب :    مشاور مدیریت

IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر