تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

وب سایت اصلی :
http://iranmct.com

09126465584

آخرین مطالب

۲ مطلب در دی ۱۴۰۱ ثبت شده است

https://cafehdanesh.com/15-%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d9%88%d8%ac%db%8c%d9%87%db%8c/

 

 چه به تازگی شروع به کار کرده باشید، چه کسب و کار خود را میخواهید توسعه دهید یا به دنبال کمک از خارج باشید، یک نوشتن طرح توجیهی خوب فکر شده وسیله ای است که برای رسیدن به آن چه که نیاز دارید.

چرا به نوشتن طرح توجیهی (طرح کسب و کار ، بیزینس پلن ) نیاز دارید  ؟

شما از قبل دلایل واضح را می دانید، اما دلایل بسیار خوب دیگری برای نوشتن طرح توجیهی وجود دارد که بسیاری از صاحبان کسب و کار از آن بی اطلاع هستند. بنابراین، فقط برای تغییر، بیایید ابتدا به دلایل کمتر واضح نگاهی بیندازیم و با دلایلی که احتمالاً قبلاً در مورد آنها می‌دانید پایان می‌دهیم.

این را به عنوان 10 مورد مهم در نظر بگیرید، با ما مهمترین دلایلی را که شما به نوشتن طرح توجیهی نیاز دارید، ارائه می دهیم.

15- اهداف مشخصی را برای مدیران تعیین کنید.

مدیریت خوب مستلزم تعیین اهداف مشخص و سپس پیگیری و پیگیری است. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مشاغل موجود بدون برنامه مدیریت می کنند. آنها چگونه تعیین می کنند که قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ در حقیقت، شما واقعاً فقط یک راه کوتاه و برنامه ریزی در ذهن خود دارید – و اگر بتوانید آن را انجام دهید برای شما خوب است – اما همانطور که تجارت شما رشد می کند می خواهید بهتر سازماندهی و برنامه ریزی کنید و اولویت ها را بهتر بیان کنید. در نوشتن طرح توجیهی خود استراتژیک فکر کنید.

 

14- استراتژی، اولویت ها و نقاط اقدام خاص خود را با مشاور نوشتن طرح توجیهی درمیان بگذارید.

زندگی کاری شما خیلی سریع می گذرد: اطلاعاتی را که در دست دارید با دیگران درمیان بگذارید ، دو مغز بهتر از یکی است. به نمونه فرم خام بیزینس پلن . به استاندارهای نوشتن طرح توجیهی خیلی توجه نمایید.

13- جانشینی را نوشتن طرح توجیهی مدنظر داشته باشید.

جانشینی احتمالاً مهم ترین مفهوم تجاری عملی است که تا به حال در مورد آن نشنیده اید و باید در نوشتن طرح توجیهی مدنظر داشته باشید. به این صورت است: «هر کاری که انجام می‌دهی، کار دیگری است که انجام نمی‌دهی». جانشینی در قلب همه استراتژی های کسب و کارهای کوچک زندگی می کند. حداقل اکثر مردم هرگز در مورد آن نشنیده اند.

12- در مورد اجاره یا عدم اجاره فضای جدید تصمیم بگیرید.

اجاره یک تعهد جدید است که معمولاً یک هزینه ثابت است. آیا چشم انداز و برنامه های رشد شما پذیرش این هزینه ثابت افزایش یافته را توجیه می کند؟ آیا این نباید در برنامه تجاری شما باشد؟

11-در طرح توجیهی خود باید  افراد جدید استخدام کنید.

این یکی دیگر از تعهدات جدید (هزینه ثابت) دستمزد است که ریسک شما را افزایش می دهد. در نوشتن طرح توجیهی خود باید به آن بپردازید. چگونه افراد جدید به رشد و رونق کسب و کار شما کمک خواهند کرد؟ قرار است دقیقا چه کار کنند؟ دلیل استخدام باید در طرح تجاری شما باشد

10-  تصمیم بگیرید که آیا به دارایی های جدید نیاز دارید، چه تعداد، و آیا آنها را بخرید یا اجاره کنید.

از طرح توجیهی خود برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه در بلندمدت چه اتفاقی می افتد استفاده کنید، که باید ورودی مهمی برای ساخت کلاسیک در مقابل خرید باشد. این خرید مهم در برنامه شما چقدر دوام خواهد داشت؟

  15 دلیل برای نوشتن طرح توجیهی

9- اهداف کسب و کار را با تیم مدیریت، کارمندان و افراد جدید به اشتراک بگذارید و توضیح دهید.

بخش های انتخاب شده از طرح توجیهی خود را بخشی از آموزش کارمندان جدید خود قرار دهید.

 

IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۱۴ دی ۰۱ ، ۱۰:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۱۰ دی ۰۱ ، ۰۲:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر