تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

تیم مشاوران مدیریت ایران

مشاوره مدیریت اموزش مدیریت

وب سایت اصلی :
http://iranmct.com

09126465584

آخرین مطالب

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

انواع تبلیغات [ ۱۰ نوع تبلیغات برندهای معتبر ]

انواع تبلیغات

تبلیغات نوعی ارتباط است که حمایت مالی دارد و دارای پیامی مبنی بر ترویج یا فروش یا تلاش برای فروش یک محصول یا خدمات یا ایده است. تبلیغات به عنوان نوعی از ارتباطات بازاریابی IMC طبقه بندی می شود.

امروزه اشکال و روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که بازاریابان برای تبلیغ یا فروش محصول یا خدمات خود از آنها استفاده می کنند.

امروزه شرکت ها به طیف گسترده ای از گزینه های تبلیغاتی دسترسی دارند.

تبلیغات می تواند در مکان های مختلف به دست مشتریان برسد، از جمله هنگام تماشای تلویزیون، قدم زدن در شهر یا مرور اینترنت. برای تعیین اینکه کدام نوع تبلیغات به بهترین وجه با نیازهایش مطابقت دارد، یک شرکت ممکن است نیاز داشته باشد عوامل متعددی مانند بودجه یا مصرف کنندگانی را که می خواهد هدف قرار دهد، در نظر بگیرد.

در این مقاله نمونه هایی از انواع تبلیغات مختلف را معرفی میکنیم که شرکت ها می توانند برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود از آنها استفاده کنند.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات جزئی از استراتژی بازاریابی یک شرکت است. شرکت ها از تبلیغات برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود از طریق رسانه های مختلف استفاده می کنند.

چشم انداز تبلیغات با تکنولوژی تغییر کرده است، به طوری که تبلیغات چاپی و پخش به عنوان قالب سنتی و تبلیغات دیجیتال به عنوان یک گزینه مدرن تر عمل می کند. با استفاده از فناوری، شرکت‌ها راه‌های جدیدی برای هدف قرار دادن مصرف‌کنندگان و ردیابی اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی خود به دست می‌آورند.

انواع تبلیغات

انواع تبلیغات

تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین Online Advertising یا تبلیغات دیجیتال به عنوان شکلی که در آن پیام از طریق اینترنت منتقل می شود.

برای هر وب سایتی تبلیغات منبع اصلی درآمد هستند. تبلیغات آنلاین در دهه اخیر بسیار محبوب شده است و از انتظارات اکثر کارشناسان تبلیغات فراتر رفته است. ۶۰ درصد درآمد گوگل از تبلیغات به دست می آید و فیس بوک هم همینطور.

تبلیغات آنلاین به قدری موثر شده است که می توان یک تبلیغ خاص را برای یک فرد خاص در سن خاص در یک مکان خاص در یک زمان خاص هدف قرار داد. از نظر قیمت گذاری تبلیغات آنلاین در مقایسه با سایر انواع تبلیغات بسیار ارزان است.

عیب عمده تبلیغات آنلاین این است که در مواقعی افراد روی تبلیغات کلیک نمی کنند، پیام برند به مخاطبان مورد نظرش نمی رسد. همچنین راه اندازی یک وب سایت و نیاز به تخصص فنی دارد که ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد. تبلیغات دیجیتال و تبلیغات آنلاین یکی از سریع ترین انواع تبلیغات است که در حال رشد است.

تبلیغات در یوتیوب، تبلیغات فیس بوک، تبلیغات نمایش داده شده در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمونه ای از تبلیغات آنلاین هستند.

IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۲۰ آذر ۰۰ ، ۲۱:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

تحقیقات بازاریابی چیست

تحقیقات بازاریابی (مطالعه بازار – مارکتینگ ریسرچ – Marketing Research ) فرایندی سیستماتیک برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات است.

اطلاعات می تواند در مورد بازار هدف ، مصرف کنندگان ، رقبا و کل صنعت باشد. تحقیقات بازاریابی پایه و اساس هر شرکت موفق است.

این تحقیق اهداف مختلفی دارد – از شناسایی بازار جدید گرفته تا راه اندازی یک تجارت جدید.

تحقیقات بازاریابی به کارآفرینان کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرند.

همچنین کمک به اثبات یا رد حدس و گمان های پیرامون نوآوریهای موجود ، تعداد مشتریان راغب و ایده هایی که بیشترین پتانسیل را دارند ، مینمایند.

کسب و کارها در مراحل مختلف رشد به دلایل مختلف چنین تحقیقاتی را انجام می دهند.

What Is Market Research تحقیقات بازاریابی چیست

تعاریف تحقیقات بازاریابی

“مطالعه بازار عبارت است از جمع آوری ، ضبط و تجزیه و تحلیل منظم داده ها در مورد مشکلات مربوط به بازاریابی کالاها و خدمات” – انجمن بازاریابی آمریکا.

“پژوهش عینی و جامع سیستماتیک و مطالعه واقعیت های مربوط به هر مشکلی در زمینه بازاریابی.” – ریچارد ترد

“یک مطالعه دقیق و عینی در مورد طراحی محصول ، بازارها و لجستیک از جمله توزیع فیزیکی و انبارداری ، تبلیغات و مدیریت فروش است.”  کلارک و کلارک

“یک عبارت فراگیر است که شامل کلیه فعالیتهای پژوهشی انجام شده است که شامل جمع آوری ، ثبت و تجزیه و تحلیل کلیه حقایق در مورد مشکلات مربوط به انتقال و فروش کالاها و خدمات از تولیدکننده به مصرف کننده است.” – هری هاپنر

IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۱:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مزیت رقابتی Competitive Advantage و مزیت رقابتی پایدار Sustained Competitive Advantage زمانی مورد بررسی قرار میگیرد که سازمان در به دنبال برنامه ریزی استراتژیک و یا حداقل تعیین جایگاه استراتژیک سازمان در میان رقبا است. اینجاست که مشاور مدیریت استراتژیک به سازمان در تعیین مزیت و تقویت آن کمک مینمایند. حال ببینیم که این واژه به چه معناست و چگونه شکل میگیرد.

مزیت رقابتی به چه معناست ؟

به گفته Investopedia، «مزیت رقابتی صرفاً به معنای عوامل منحصربه‌فردی است که به یک شرکت اجازه می‌دهد کالا یا خدمات را بهتر یا ارزان‌تر از رقبای خود تولید کند. توجه داشته باشید که این عوامل به واحد تولیدی این امکان را می‌دهد که در مقایسه با رقبای خود، فروش بیشتری یا حاشیه‌های برتر تولید کند.»

مزیت رقابتی پایدار چیست ؟

به زبان ساده، مزیت رقابتی پایدار به توانایی‌ها، دارایی‌ها یا ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک شرکت اشاره می‌کند که بازسازی، تکرار، یا پیشی گرفتن از آنها برای دستیابی به موفقیت یا سهم گیری دشوار است. این مزایا دارایی‌ها، ویژگی‌ها یا توانایی‌های شرکت هستند که کپی برداری یا بهتر از آن بودن دشوار است. مزیت رقابتی پایدار موقعیت برتر یا مطلوب در دراز مدت نسبت به رقبا ایجاد کند.

Competitive Advantage مزیت رقابتی پایدار چیست ؟

مزیت رقابتی چگونه چه کاری میکند ؟

مزیت رقابتی یک ویژگی منحصر به فرد یک شرکت است که ممکن است به راحتی قابل بازسازی نباشد. این به این دلیل است که مزیت رقابتی ویژگی‌ای است که یک کسب‌وکار در طول زمان پرورش می‌دهد.

سه عامل اصلی وجود دارد که می تواند در نحوه شکل گیری و توسعه مزیت رقابتی یک کسب و کار نقش داشته باشد:

IranMCT تیم مشاوران مدیریت ایران
۰۸ آذر ۰۰ ، ۰۸:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر